לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

רצינו לשתף אתכם בסיפור אמיתי נוסף של אחד הלקוחות שלנו, ש.א: "הגעתי ללבנת פור...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור אמיתי נוסף של אחד הלקוחות שלנו, ש.א:



"הגעתי ללבנת פורן – המרכז למימוש זכויות רפואיות, מאוד סקפטי. אני בסך הכל בן 48 ועובד שנים כשמאי. סיפרתי ליועץ החברה על מחלת הסרטן בשלפוחית השתן שחזרה לי כבר 6 פעמים ועל הפגיעה בתפקודי הכליה והדגשתי שחשוב לי מאד להמשיך לעבוד. להפתעתי הגדולה אמר לי היועץ כי ניתן לנסות לקבל החזר רטרואקטיבי בגין תשלום מס בשנים האחרונות מאז התפרצות המחלה. התלבטתי אבל בסוף הבנתי שממש אין לי מה להפסיד והחלטתי לנסות. מרגע שהתחיל התהליך קיבלתי שירות יוצא דופן מהצוות של לבנת פורן. הופנתי לביצוע בדיקות רפואיות, רופא החברה כתב חווות דעת רפואית, יועצות המס עבדו מול מס הכנסה ונראה היה שכל החברה שמה לה למטרה שאקבל את שמגיע לי. לאחר שעמדתי בפני וועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קיבלתי החלטה הקובעת לי 100% נכות ל-5 שנים והמשמעות הכספית של החלטה זו היא החזר של למעלה מ- 500,000 ₪ ממס הכנסה. אני מלא תודה לצוות של לבנת פורן על השירות ועל המקצועיות שהם הפגינו ואני ממליץ לכל חבריי לפנות אליהם במידת הצורך ולבדוק את זכויותיהם."



*התמונה להמחשה בלבד*‬







via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://www.facebook.com/photo.php?fbid=675138382520421&set=a.451383548229240.102515.114473485253583&type=1

on November 26, 2013 at 12:31PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה