לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שני, 19 במאי 2014

רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם מ', בן 55, צפון הא...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם מ', בן 55, צפון הארץ.



"כל חיי הייתי ידוע כאדם רגוע ושליו, ולכן כאשר התחלתי להרגיש חוסר סבלנות תדיר, הבנתי שמשהו לא אופייני לי קורה. זמן לא רב לאחר שהתופעה החלה, התחילו אצלי גם התקפי זעם ואפילו קושי בניהול שיחה עם אנשים. כאן הבנתי שמשהו ממש לא תקין, והחלטתי לחפש את הסיבה.

במשך 30 שנה עבדתי ב"מפעל המוות" בעכו (השם ה"מחמיא" שהודבק למפעלים הפטרוכימיים) ובמהלך כל השנים הייתי חשוף לחומרים כימיים. לאחר מספר בדיקות והתייעצויות אושרה הסיבה למצבי הגופני והמנטאלי המתדרדר - מסתבר שישנו קשר בין מצבי לבין החומרים המסוכנים שאליהם נחשפתי בעבודתי.

את המושג "מחלת מקצוע" כבר שמעתי בעבר והיה לי ברור שמגיעות לי זכויות כספיות, אך סבך הביורוקרטיה ששקעתי אליו כשניסיתי להבין מהן זכויותיי ומה עלי לעשות על מנת לממש אותן, הביא אותי לסף ייאוש.

בשלב זה הציע אחד מילדיי שאפנה ללבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות. מאחר שהבנתי שלבד איני מצליח להתקדם לעבר מימוש זכויותיי, הסכמתי ונפגשתי עם נציג החברה. בפגישה גיליתי צוות רגיש ומקצועי, צוות שמכיר את הביורוקרטיה על בוריה, צוות שאכפת לו ממני והוא נחוש לא לוותר. הבנתי שאני יכול להפקיד את הטיפול בתביעה בידיהם ולישון בשקט.

בתביעה שהגיש עבורי המרכז לביטוח הלאומי, ביקשנו שאוכר כנפגע עבודה, ולאחר תהליך לא פשוט, אכן הוכרתי ככזה. התוצאה היתה שווה כל רגע קשה בדרך - בזכות עבודת ההכנה הדקדקנית שעשו עבורי נציגי המרכז, קיבלתי את מלוא זכויותיי: נקבעו לי 40% נכות, קיבלתי פיצוי חד פעמי בסך 150,000 ש"ח וקצבה חודשית בסך 9,500 ש"ח לכל חיי. אין לי ספק שלא הייתי מצליח להגיע להישגים קרובים לאלה לבד"‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1lXDcvz

on May 20, 2014 at 09:15AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה