לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שני, 14 ביולי 2014

רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם אשתו של אודי (שם בד...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם אשתו של אודי (שם בדוי), בן 47, נשוי + 6 ילדים, דרום הארץ מספרת:

אירוע אחד של כמה שניות שינה את חיי ואת חיי משפחתי לנצח: אודי בעלי נפל במדרגות ושבר את גולגולתו. תוך זמן קצר הבנו עד כמה גדול הנזק שהחבלה הותירה - אודי נותר עם נזק מוחי קשה, שבא לידי ביטוי בפגיעה קשה בזיכרון, התפרצויות זעם וחוסר שיווי משקל.

לאודי ולי יש שישה ילדים קטנים, שמאז האירוע הוא אפילו לא זוכר את שמותיהם. הוא לא מודע לסביבתו וזקוק להשגחה מתמדת במהלך היום. במשך כל חייו הבוגרים אודי עבד כפועל ייצור במפעל וביום בהיר אחד, נקטע מקור הפרנסה העיקרי של המשפחה כולה.

כזוג ששילם כל חייו לביטוח הלאומי, היה לי ברור שכעת הביטוח הלאומי יעמוד לצדנו וישיב לנו את המגיע לנו. ציפיתי שתיקבע לאודי נכות כללית, אך לאחר בדיקה בוועדה רפואית נקבעה לו נכות רפואית נמוכה, ונשללה זכותו לקצבה.

לא יכולתי להשלים עם אבדן הביטחון הכלכלי של עתיד משפחתי, וכך פניתי ללבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות, בתקווה שאצליח לקבל סיוע ולממש את זכויותינו.

נציגי המרכז הכניסו קרן אור חדשה של תקווה לחיינו. הם היו נחושים להילחם לצדנו עד שנצליח, והגישו עבורנו בקשה לבדיקה מחודשת בעניינו של אודי. ההתעקשות השתלמה, ולאחר וועדה רפואית חוזרת נקבע אובדן כושר עבודה מלא, וזכאות לקצבת נכות בשיעור 100%. מעתה והלאה יהיה אודי זכאי לקצבה חודשית בסך 5,400 ₪, ואנחנו נוכל להתרכז בשיקום.

הלקח שלי הוא: לעולם לא לוותר על מה שמגיע לכם! תמיד יש דרך להצליח, ועבורי היתה זו לבנת פורן.‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1kVgL7w

on July 14, 2014 at 05:09PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה