לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שלישי, 8 ביולי 2014

רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם רפאל (שם בדוי), בן...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם רפאל (שם בדוי), בן 59 ממרכז הארץ, נפגע פוליו:



הגעתי למרכז למימוש זכויות רפואיות, לאחר שהחלטתי לא רק לנסות – אלא גם להצליח לממש את מלוא זכויותיי הרפואיות. מספר אירועים רפואיים שעברתי במהלך חיי הובילו לנכויות שונות, והיה לי ברור שאני זכאי לזכויות בביטוח הלאומי.

חליתי בפוליו בגיל שנתיים, וכעבור שלוש שנים נותחתי עקב חולשה בפלג גוף שמאל. נותרתי עם חולשה ניכרת בשרירים אך במהלך השנים התניידתי בעזרת הליכון, עד שאירוע מוחי שעברתי בשנת 2006 החמיר את מצבי, ואילץ אותי לעבור לשימוש בכיסא גלגלים.

בשלב זה הבנתי שתפקודי היומיומי נפגע וכי עלי לקבל סיוע. החלטתי לממש את הביטוח ששילמתי כל חיי - ביטוח לאומי. להפתעתי, כל ניסיונותיי לקבל הכרה בביטוח הלאומי כנפגע פוליו עלו בתוהו. הזמן הרב שהשקעתי בתביעות והביורוקרטיה התישו אותי, ובשלב מסוים התייאשתי והפסקתי את הניסיונות.



למרבה המזל, שמעתי על המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן, והחלטתי לתת לעניין עוד ניסיון אחד, ניסיון שחייב להצליח. נציגי המרכז לקחו את המקרה שלי ברצינות, ובדקו אותו לעומק על מנת שאוכר כנפגע המחלה. לאחר בדיקה מעמיקה של התיק הרפואי שלי והכנת חוות דעת רפואיות מטעם רופא המרכז, סוף סוף הצלחתי: נקבעו לי בביטוח הלאומי 28% נכות בגין מחלת הפוליו (שאר הנכות יוחסה לאירוע המוחי שעברתי), וקיבלתי מענק חד פעמי בסך 60,000 ₪.‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1k1i2JX

on July 08, 2014 at 09:56AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה