לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

שבוע טוב לכולם, רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם שרו...

‫שבוע טוב לכולם, רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם שרון (שם בדוי), בת 30 ממרכז הארץ, סובלת מהפרעת קשב וריכוז משמעותית:



אני עובדת כסייעת במעון מספר מצומצם של שעות בשבוע בגלל הפרעת קשב וריכוז משמעותית שיש לי. אני מתקשה להתרכז בשיחה ולעתים יש צורך לחזור על אותם דברים מספר פעמים על מנת שאצליח להבין. בנוסף לזה, לפעמים מתפתח גמגום, ירידה ניכרת בשמיעה ועייפות ניכרת. ביצוע כל מטלה לוקח זמן רב, ולכן ברוב מקומות העבודה בהן ניסיתי להשתלב- פוטרתי כתוצאה מאי עמידה בזמנים וביעדים. מגיל 25 פניתי אינסוף פעמים לביטוח לאומי בבקשה לקבל קצבת נכות כללית עקב מוגבלותי. בכל אותן פעמים נעניתי בדחייה. הגעתי ללבנת פורן מיואשת לחלוטין ומותשת. בעזרת סיוע וליווי של הצוות המקצועי אושרה לי קצבת נכות לצמיתות בשיעור 60% ואני מקבלת בכל חודש קצבה בסך 2,500 ₪ שבלעדיה לא הייתי מצליחה להסתדר בכוחות עצמי.‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1ws5vJt

on September 14, 2014 at 09:00AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה