לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שני, 29 בספטמבר 2014

רצינו לשתף אתכם במכתב תודה מרגש שקיבלה לירון רונן הנהדרת, מנהלת לקוחות במרכז למי...

‫רצינו לשתף אתכם במכתב תודה מרגש שקיבלה לירון רונן הנהדרת, מנהלת לקוחות במרכז למימוש זכויות רפואיות.



***



ולמי שלא מצליח לקרוא את הכתוב, הנה הנוסח המלא:



שלום לירון היקרה,



נכון, זה לא היה מובן מאליו. נכון, מראש ידענו שאולי לא...

וגם, אמרתי שאני לא רוצה טובות: "אם מגיע לי אני מבקש לקבל, אם לא מגיע לי- אל תתני לי דבר"



והנה פגשתי במשרד של לבנת

את המלאך שירד משמיים...

והוא היה בדמות אישה...

תחילה, רווקה

אחר כך, נשואה

והיום שוכן בקרבה צאצא...



(מה? כל כך הרבה זמן היינו בקשר???)



ולכל אורך הדרך,

מוועדה אחת לשנייה, זכיתי לליווי האישי – זה שלא תיארתי לעצמי שאקבל.

והיו (בלי עין הרע) 6 או 7 וועדות...

וזה לקח זמן...



ידוע שלי יש סבלנות – אבל מה שמפליא שלך הייתה סבלנות אלי.

סבלנות אין קץ.



והנה – התוצאה הייתה משביעת רצון לכולם: 92 אחוזי נכות לצמיתות.



ובזכותך אזכה:

להחזרי כספים מאוד מכובדים;

ולזכויות שונות שבשורה התחתונה הן הנחות כספיות.



אבל מעל לכל:

לא הכסף הוא העיקר (למרות שבהיעדרו קשה הרבה יותר)

העיקר הוא שלא חשבתי מעולם שתיפול לידי הזכות לפגוש ולהכיר מלאך.

זכיתי!!!



ועל כל אלה אני מבקש להודות.

את החיבוק הגדול הענקתי לך היום.

מכל הלב ומעומק הנשמה.



קבלי את הערכתי העמוקה



שלך, טוביה‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1rEfcC2

on September 29, 2014 at 09:48AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה