לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

חג שמח לכולם, רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם נתנאל...

‫חג שמח לכולם, רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם נתנאל (שם בדוי), בת 38 מצפון הארץ, סובל מנכות כללית:



יותר מ 4 שנים עבדתי כנהג אמבולנס וכחובש. על אף העבודה הקשה (פיזית ומנטלית) וההתמודדות הבלתי פוסקת עם המצבים הרפואיים הקשים ביותר, חשתי סיפוק רב בעבודה. במהלך העבודה, פגשתי אנשים רבים במצבים רפואיים שונים וקשים ותמיד סייעתי להם ככל יכולתי.



כאשר כאבי הגב התחילו, ייחסתי זאת לשעות הנהיגה הארוכות, לגיל, לשירות הצבאי ולתירוצים שונים ומשונים. בסופו של דבר, הכאבים החמירו כל כך שנדרשה התערבות כירורגית-ניתוחית בעמוד השדרה. לצערי הרב, הניתוחים החוזרים והנשנים לא הביאו לשינוי.



בכל ניתוח שעברתי, האמנתי שזהו, עכשיו אני חוזר לעבודה כרגיל והכאבים יחלפו. לבסוף הבנתי שהמצב יותר מסובך- הניתוחים הרבים שעברתי בעמוד השדרה הותירו פגיעה עצבית ברגלי ולא יכולתי להמשיך עוד בעבודתי. אני, שכל הזמן עזרתי לאחרים הסובלים ממצבים רפואיים קשים וסייעתי להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר, הבנתי שאני זקוק לעזרה ולטיפול בעצמי.



הצוות המסור של לבנת פורן קיבל אותי בזרועות פתוחות וליווה אותי בכל שלב משלבי הדרך (הארוכה!) עד להצלחה- הוכרתי כסובל מנכות כללית ונקבעה לי קצבה חודשית קבועה בסך 4,500 ₪ בנוסף לתשלום רטרואקטיבי של למעלה מ-50,000 ₪.‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1w62I7i

on October 14, 2014 at 04:08PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה