לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

הסיפור של מוטי (שם בדוי, הפרטים אמיתיים) יכול היה לקרות לכולנו. ברגע האמת הוא יד...

‫הסיפור של מוטי (שם בדוי, הפרטים אמיתיים) יכול היה לקרות לכולנו. ברגע האמת הוא ידע שכדי לממש את זכויותיו הוא זקוק לעזרה של מקצוענים:



"שנים עבדתי כנהג אמבולנס וכחובש. על אף העבודה הקשה וההתמודדות הבלתי פוסקת עם מצבי קיצון רפואיים, חשתי סיפוק רב עם כל חיים שהצלחנו להציל. במהלך העבודה, הספקתי לפגוש אנשים רבים, להיחשף למצבים רפואיים שונים וקשים, ללמוד מכל מקרה ולהכיר כל פרט בתחום.



כאשר כאבי הגב התחילו, ייחסתי זאת לשעות הנהיגה הארוכות, לגיל, לשירות הצבאי ולתירוצים נוספים.

הכאבים החמירו כל כך עד שנדרשה התערבות כירורגית בעמוד השדרה, אך לצערי הרב, הניתוחים החוזרים והנשנים לא הביאו לשינוי.



לבסוף הבנתי שהמצב יותר מסובך- הניתוחים הרבים שעברתי בעמוד השדרה הותירו פגיעה עצבית ברגלי. אני, שכל הזמן עזרתי לאחרים הסובלים ממצבים רפואיים קשים וסייעתי להם לקבל את הטיפול הטוב ביותר, הבנתי שכאן אני זקוק לאיש מקצוע כדי לממש את זכויותיי. אז פניתי ללבנת פורן.



הצוות המקצועי קיבל אותי בזרועות פתוחות וליווה אותי בכל שלב עד למימוש זכויותיי הרפואיות- הוכרתי כסובל מנכות כללית ונפסקה לי קצבה חודשית קבועה בסך 4,500 ₪ בנוסף לתשלום רטרואקטיבי של למעלה מ-50,000 ₪.

היום אני יכול להמליץ:

תשאל אותי על התחום שלי, אני מומחה. תשאל אותי על זכויות רפואיות- לבנת פורן."‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/14K48Lm

on November 19, 2014 at 11:36AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה