לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שישי, 5 בדצמבר 2014

ביום שני תצביע הכנסת על חוק שנוגע למימוש הזכויות של כולנו, ובעיקר לאי-המימוש שלה...

‫ביום שני תצביע הכנסת על חוק שנוגע למימוש הזכויות של כולנו, ובעיקר לאי-המימוש שלהן... שתפו את המכתב הזה של דודו ארצי, הגיבו בעמודיהם של חברי הכנסת, ויחד נעצור את החוק חסר ההיגיון הזה!‬



http://ift.tt/1Iazz0L



Dudu Artzi



‫זה המכתב ששלחתי היום למיילים של כל חברי הכנסת שרוצים להפסיק לשלם כל כך הרבה קצבאות של הביטוח הלאומי:לכבודחברי כנסת ישראללפני שאתם מעבירים את חוק "לבנת פורן" ביום שני בכנסת, אני פונה אליכם כאחד מהאזרחים שקולם לא נשמע ושאותם אף עמותה אינה מייצגת ומבקש מכם- אל תיקחו ממני ומחבריי, אזרחי מדינת ישראל את הזכות לקבל עזרה לממש את זכויותינו האזרחיות.שמי דודו, בן 40, סמנכ"ל בחברה, מתגורר בנתניה. שנים רבות שיחקתי כדור-יד כשחקן בליגה מקצוענית. לאחר שנים של משחק פעיל, לפני מספר שנים נפגעתי בצורה קשה מאוד בכתף ופניתי לביטוח הלאומי. בביטוח הלאומי נתנו לי למלא טופס שגוי, דחו את התביעה שלי, אמרו לי שלא מגיעות לי זכויות כלל וכלל ובעצם זרקו אותי מכל המדרגות. מיותר לציין שבמשך כל חיי אני אזרח שמשלם את כל חובותיו האזרחיות למדינה ומעולם לא חשבתי שדווקא כשאזדקק למשהו אקבל כתף קרה ובעיקר כל כך לא מקצועית ונכונה לעזור. שנה אחר כך הגעתי אל המרכז למימוש זכויות רפואיות של לבנת פורן, שם קיבלתי יחס שלא ידעתי שקיים במחזותינו, ולאחר שבנו לי תיק רפואי מסודר והצליחו להוכיח כי הפגיעה שלי היא אכן מעבודתי כשחקן כדוריד מקצועי, הם הצליחו להשיג לי קצבה חודשית של 2250 ₪ שאותה אוכל לקבל לכל ימי חיי. ערכה הכלכלי של קצבה זו עד גיל הפרישה שלי הוא למעלה מ-900,000 ₪. כל זאת בניגוד גמור לדחיית התביעה שלי על הסף ע"י ביטוח לאומי. הכסף שלבנת השיגה לי הוא הביטחון הפנסיוני שלי עבורו שילמתי כל חיי.לפני כשנתיים, חזרתי שוב אל לבנת לאחר שסבלתי מכאבים עזים בקרסול. שוב, לבנת בטיפול מקצועי ומדהים הצליחה להוכיח כי פגיעתי הינה תוצאה של עבודתי והשיגה לי מענק חד פעמי של כ-50,000 שקל. ביום שני הקרוב צריך לעבור בכנסת חוק אשר ימנע מלבנת ומחבריה לעזור לאנשים כמוני. אנשים נורמטיביים שכל חייהם משלמים מיסים, משרתים בצבא וממלאים את כל חובותיהם האזרחיות. במקום לטפל בבעיה – ביטוח לאומי, מישהו החליט לחסל את הפתרון לבעיה- חברות למימוש זכויות שעוזרות לאזרחים למצות את זכויותיהם האזרחיות. אין לי ספק שללא לבנת לא היה לי כל סיכוי לממש את זכויותיי. אין לי ספק שאם החוק יעבור ביום שני במליאת הכנסת אזרחים רבים נוספים לא יוכלו לממש את זכויותיהם.אני פונה אליכם חברי כנסת ישראל שנבחרתם על ידינו בכדי לשרת את טובת האזרחים- אל תמנעו מאיתנו לקבל עזרה ואל תמנעו מאיתנו לממש את זכויותינו. עצרו את מחול השדים ואת החוק חסר ההגיון הזה!הגיע הזמן לטפל בבעיה ולא בפתרון שלה!!‬



via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/126CvKT

on December 05, 2014 at 09:34PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה