לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

לקוחות יקרים. אני רוצה להגיד לכם תודה. מאז שהוקמה חברת לבנת פורן אנחנו מקפידים...

‫לקוחות יקרים.

אני רוצה להגיד לכם תודה.

מאז שהוקמה חברת לבנת פורן אנחנו מקפידים לתת שירות מעולה לכל אחד ואחת מכם ורואים בכם חלק מהמשפחה הרחבה שלנו. סקרי שביעות הרצון שאנו עושים מידי שנה מוכיחים כי יש פרי לעמלנו.



ועדיין, אנו מתרגשים ומופתעים כל פעם מחדש מרמת שיתוף הפעולה, המעורבות, האכפתיות וההתגייסות של כולכם.

אני רוצה להודות לאלפים שחתמו על העצומה נגד התיקון לחוק הביטוח הלאומי.

לכל מי שהעלה פוסט תמיכה בדף שלנו, וכמובן לכל אותם שעשו זאת ישירות מול חברי הכנסת.

לכל אותם לקוחות שהתקשרו להביע תמיכה וחיזקו.

רבים מהתומכים הם לקוחות אשר הטיפול בתביעתם הסתיימה כבר לפני שנים רבות.

עבורי - אין זה מובן מאליו כלל וכלל.

ולכן אני אסירת תודה לכם. ולכן אני וכל צוות חברת לבנת פורן לוקחים באהבה ובשמחה את החיבוק הגדול שקיבלנו מכם ומפנים את כל האנרגיות שהגיעו אלינו מכם כדי להמשיך ולטפל בלקוחותינו החדשים, שיהנו גם הם מהשירות שכל-כך חשוב לנו לתת.



תודה גדולה לכולכם.

לבנת פורן‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1IuEF86

on December 09, 2014 at 05:18PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה