לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום רביעי, 7 בינואר 2015

לצערנו הרב, איכות השירות בו נתקלים בעלי המוגבלויות אינן מוגבלות לביטוח הלאומי בל...

‫לצערנו הרב, איכות השירות בו נתקלים בעלי המוגבלויות אינן מוגבלות לביטוח הלאומי בלבד.



כתבה שפורסמה אתמול ב YNET חושפת את מחדלי השירות בהם נתקלים אנשים בעלי מוגבלויות גם מול משרד התחבורה.

כולנו תקווה כי מוסדות המדינה ידעו לשפר את הטיפול באזרח הקטן ולתקן ולשפר את איכות השירות בעיקר מול פלח אוכלוסיה זה.‬





‫שירות כושל לנכים: זינוק בתלונות נגד משרד התחבורה‬

www.ynet.co.il

‫כשני שלישים מהתלונות שהוגשו נגד אגף הרישוי במשרד התחבורה נמצאו מוצדקות, לעומת רבע בלבד ב-2009. מרבית התלונות נגד האגף הוגשו על-ידי נכים, בעניינים כמו הנפקת תגי חניה ואגרות ייעודיות. עוד מככבים בדו"ח התלונות: קורסי "נהיגה נכונה" ורענוני נהיגה, וכן זימונים לבדיקות רפואיות ששולח האגף לנהגים‬



via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1xRIwq9

on January 07, 2015 at 06:01PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה