לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום ראשון, 8 בפברואר 2015

חליתי? נפצעתי? כן... לפני כשבועיים, שברתי את הרגל. רגע אחד של הסחת דעת, שנייה א...

‫חליתי? נפצעתי? כן...

לפני כשבועיים, שברתי את הרגל.

רגע אחד של הסחת דעת, שנייה אחת של חוסר תשומת לב- וזה קרה. מצאתי את עצמי בכיסא גלגלים, מתרגלת התניידות מסוג חדש.



כמובן שאין מה להשוות בין הפציעה הקטנה הזו לבין ליקויים רפואיים המכבידים יום יום על חייהם של מאות אלפי נכים בישראל. אבל השבועיים האחרונים בהם נאלצתי להתרגל למגבלה חדשה ולא מוכרת מבחינתי, הבהירה לי עד כמה קשה המציאות של הנכים במדינת ישראל.



פתאום כל מכשול הוא אתגר, כל מדרגה – גם של 2-3 ס"מ הופכת להיות מחסום, מדרכה לא ישרה מרגישה כמו רכבת הרים. הדברים הקטנים האלו שעד לפני רגע לא הייתי מודעת כלל לקיומם – רכב שחונה במעבר ואינו מאפשר לי להגיע, מעבר חציה שאין סיכוי שאספיק לעבור אותו לפני שהאור מתחלף לאדום. פתאום הצורך בחניית נכים קרובה ככל האפשר למעלית נעשית מובנת מאליה.



את קשיי הנגישות של בעלי מוגבלויות, שבחיי היום יום נראים לנו שקופים, אני מרגישה היטב על בשרי, מה שמחזק אצלי את מה שכבר שנים מלווה את העשייה שלי עבור ציבור הנכים ובעלי המוגבלויות בישראל- עלינו לעשות יותר עבור ציבור זה, להגביר את המודעות לנגישות במרחב הציבורי וכמובן, לעשות כל שביכולתנו למימוש זכויותיהם הרפואיות המגיעות להם על פי חוק.

לבנת‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/16FUYA3

on February 08, 2015 at 11:00AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה