לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום חמישי, 26 במרץ 2015

קבלו את סיפורה מעורר ההשראה של שלי שיטרית: שלי נערה בת 15 נולדה ללא כף יד ונאבק...

‫קבלו את סיפורה מעורר ההשראה של שלי שיטרית:

שלי נערה בת 15 נולדה ללא כף יד ונאבקת להכרה בנכותה מצד הביטוח הלאומי. סיפורה, שפורסם לאחרונה בידיעות אחרונות, נגע ללבו של ד"ר יחזקאל שוטלנד – והוא הכין עבורה פרוטזה מיוחדת באמצעות מדפסת תלת-ממד.

כעת מבטיחה שלי שתמשיך במאבק להכרה למען אחרים במצבה.

אנחנו תומכים במאבקה!‬





‫כף ידה המודפסת - ידיעות אחרונות‬

article.yedioth.co.il

‫לפני כחודש ריגשה את קוראי "24 שעות" נערה בת 15, שנולדה ללא כף יד ונאבקת להכרה בנכותה מצד הביטוח הלאומי. בשבוע שעבר, בעקבות הכתבה, היא זכתה ביד חדשה שהודפסה במיוחד עבורה במדפסת תלת־ממד. אתמול הלכה שלי שטרית לראשונה לבית הספר עם היד המודפסת. בשתי ידיים, היא ממשיכה כעת במאבק למען אחרים במצבה‬



via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1D1itm1

on March 26, 2015 at 02:18PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה