לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום ראשון, 5 באפריל 2015

רצינו לשתף אתכם בסיפור נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם שרון (שם בדוי), בת 49, מ...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם שרון (שם בדוי), בת 49, מרצה באוניברסיטה ממרכז הארץ:



"אני סובלת ממספר בעיות רפואיות כמו סכרת, יתר לחץ דם, בעיות אורטופדיות ולפני מספר שנים עברתי התקף לב. למרות זאת – כל השנים המשכתי לעבוד כמרצה באוניברסיטה כאילו אני בריאה לחלוטין. כשחברה אמרה שכדאי לי ללכת למרכז למימוש זכויות רפואיות – צחקתי. מה כבר יכול להגיע לי??? לשמחתי היא הצליחה לשכנע אותי. ואכן - בזכות הסיוע של הצוות המופלא של המרכז למימוש זכויות רפואיות קיבלתי סכום של 425,000 ₪ החזר מס על כל השנים האחרונות ששילמתי, ונקבע לי פטור ממס הכנסה לצמיתות. הצוות הפך להיות לי כמשפחה שנייה ולמען האמת, כשסיימנו הכל קצת הצטערתי שאני צריכה להיפרד מהם..."



לסיפורי הצלחה נוספים>> ‬http://bit.ly/1GIjrTQ









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1a34Ci3

on April 05, 2015 at 10:23AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה