קבלו מאיתנו טיפ של המקצוענים להתנהלות חכמה >>
פניתם לביטוח לאומי והטיפול בפנייתכם התעכב?
ניתן לפנות בעניין לאגף פניות הציבור של המוסד ביטוח לאומי.
חשוב לשים לב!
בעת כתיבת המכתב ושליחת פקס לפניות הציבור של המוסד לביטוח לאומי, יש להקפיד כי הנמען הראשי הוא "האגף לפניות הציבור, המוסד לביטוח לאומי". מכתבים שלא ממוענים כך - לרוב לא מקבלים את ההתייחסות הראויה.
via לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות's Facebook Wall http://ift.tt/1GkVkXr
on April 26, 2015 at 03:51PM
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה