לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

ראיון עם לבנת פורן בתכנית "אנשים" ששודרה בערוץ 2: "כשאגיע לפנסיה, אני אקדיש את ז...

‫ראיון עם לבנת פורן בתכנית "אנשים" ששודרה בערוץ 2: "כשאגיע לפנסיה, אני אקדיש את זמני לפיתוח עסקים קטנים של נשים אחרות, הלוואי שיצליחו כמו שאני הצלחתי".‬





‫לבנת פורן ב"אנשים" בערוץ 2‬

‫לבנת פורן בתכנית "אנשים" אמש בערוץ 2: "את הקריירה שלי אני חייבת לבן אדם אחד, בעלי היקר לי מכל, שמהיום הראשון דחף אותי ללמוד ולהתקדם ולעבוד ולפתח את הקריירה ובלעדיו לא הייתי עושה את זה. כשאגיע לפנסיה, אני אקדיש את זמני לפיתוח עסקים קטנים של נשים אחרות, הלוואי שיצליחו כמו שאני הצלחתי".‬



via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=640812195953040&id=114473485253583

on September 23, 2013 at 08:27AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה