לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום רביעי, 16 באפריל 2014

רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם ר', בן 83, נשוי, מ...

‫רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו - והפעם ר', בן 83, נשוי, ממרכז הארץ:

"כשהילדים שלי פנו לחברת לבנת פורן – כדי לקבל עבורי עזרה בבית, הייתי בעיקר נבוך, מילדות חונכתי להתמודד עם מכשלות החיים ולא להושיט יד לעזרה שמא יפרשו זאת אנשים כחולשה.

אך האמת היא כי כבר נואשתי. נואשתי מהתחושה שאין אף גורם שבאמת מבין את הקשיים היומיומיים בהתמודדות על מחלה ממושכת. לפני שנים כאשר רכשתי ביטוח בריאות. קיוויתי כי לא אאלץ להתחנן לעזרה במידה ולא אצליח לתפקד בעצמי. מזה מספר שנים אני סובל מסוכרת קשה, שהובילה לאי ספיקת כליות המצריכה טיפול בדיאליזה וכן מפגיעה קשה ברגליים. פעולות פשוטות כמו רחצה ללא עזרה הפכו למצב קבוע, אך חברת הביטוח שבחנה את מצבי הפריכה את תקוותי, ולתדהמתי הרבה קיבלתי מכתב לפיו אינני מוגדר כחולה סיעודי!. היום אני יודע שילדי פעלו נכון כשפנו ללבנת פורן- האחות שהגיעה לביתי מחברת לבנת פורן, בדקה, שאלה, התייחסה והבינה את הקשיים שלי. למרות שמדובר בשאלות אישיות לא הייתי נבוך והרגשתי שהיא מבינה אותי. בפניה הבאה לחברת הביטוח ההתייחסות כבר הייתה שונה, הבדיקות הרפואיות והמסמכים עשו את שלהם. כעת אני מקבל סיוע כספי מחברת הביטוח עקב מצב סיעודי - תשלום חודשי בסך 2,300 שקלים. אני מאמין כי אף אחד לא רוצה להזדקק ולהיתמך בזולת, כולנו רוצים להזדקן בכבוד. בזכות חברת לבנת פורן כיום אני יכול להמשך לחיות ברמת חיים טובה תוך שמירה על מצב כלכלי תקין"‬







via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1iYv6zK

on April 16, 2014 at 11:39AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה