לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום רביעי, 25 ביוני 2014

אני מברכת על פסיקתו החשובה והערכית של בית המשפט העליון המאפשרת את המשך פעילותו ש...

‫אני מברכת על פסיקתו החשובה והערכית של בית המשפט העליון המאפשרת את המשך פעילותו של המרכז למימוש זכויות וקובעת כי לא כל הכרוך במימוש זכויותיו של הציבור צריך להיות נחלתם הבלעדית של עורכי הדין. מדובר בהחלטה חשובה עבור כלל הציבור בישראל ולא רק עבור ציבור החולים.



בנוסף, אני מאמינה כי זו בשורה חשובה לחברי הכנסת שיש צורך להסדיר את ענף מימוש הזכויות בישראל אחת ולתמיד באופן כזה שיאפשר לתת לציבור את השירות הטוב ביותר. המרכז למימוש זכויות רפואיות אותו בניתי ב-10 אצבעות הנגיש את האפשרות למימוש הזכויות לידיעתם של מאות אלפי אזרחים ועזר לרבים מהם לממש את זכויותיהם הלגיטימיות. אני מאושרת מכך שבית המשפט נתן לי להמשיך בשליחות חיי שהיא סיוע לציבור הישראלי במימוש זכויותיו בצורה הטובה ביותר.



בהזדמנות זו אני רוצה להודות גם לכל לקוחותינו שתמכו בנו והאמינו במאבקנו הצודק. ויותר מכל- לעובדי המרכז הנפלאים המגיעים מדי יום, חדורי אמונה ורצון לעזור לכל אדם לממש את זכויותיו.



לבנת פורן, מנכ"ל המרכז למימוש זכויות רפואיות.‬









via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/VnMAQI

on June 25, 2014 at 06:51PM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה