לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום שני, 7 באוקטובר 2013

רצינו לשתף אתכם בעוד סיפור אמיתי של אחת הלקוחות שלנו, ע.י: מזה שנים רבות איננ...

‫רצינו לשתף אתכם בעוד סיפור אמיתי של אחת הלקוחות שלנו, ע.י:



מזה שנים רבות אינני עובדת, ועקב מצבי הרפואי אני מתקשה לתפקד אף בפעולות משק בית פשוטות ביותר. אני לא מצליחה לנקות את הבית, לא מבשלת, נעזרת בבני משפחתי כדי לעשות קניות ואפילו את הכביסה אני שולחת לכובס מקצועי כי אני לא מצליחה לקפל אותה.



ניגשתי לוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי על מנת לקבל קצבת נכות, אולם רופאי המוסד העריכו כי מצבי אינו מצדיק זכאות לקצבה. בתחושת אכזבה ותסכול החלטתי להמשיך ולהיאבק על זכויותיי, הגשתי ערעור על החלטת הביטוח הלאומי, שוב נאלצתי לעבור ועדות רפואיות, אך גם הפעם לא הצלחתי להשיג את המגיע לי.

הגעתי למרכז למימוש זכויות רפואיות חסרת בטחון ומיואשת, רופאי החברה ניתחו את החומר שעמד לרשותם והגישו את נתוני הרפואיים ומסקנותיהם לגבי מצבי התפקודי לביטוח לאומי.

עמדתי שוב בפני ועדות רפואיות, כשהגיעה החלטת המוסד לא האמנתי שסוף-סוף יצאה האמת לאור וכעת אני זכאית לקצבת נכות כללית מלאה ולצמיתות. עד היום אני לא מבינה מדוע הייתי צריכה לעבור תהליך כל-כך ארוך ומיגע כדי להגיע למסקנה הברורה.

קיבלתי כ-12,000 ₪ תשלום רטרואקטיבי וקצבה חודשית בגובה 1,937 ₪ לצמיתות (כחצי מיליון ₪ שאקבל במהלך חיי).

אין בפי מילים להודות למרכז למימוש זכויות רפואיות. מור שטיפלה בי לאורך כל הדרך טיפלה בי כאילו הייתי אימא שלה ועשתה הכול על מנת שאקבל את המגיע לי. ללא עזרתה ותמיכתה לאורך כל הדרך ברור לי שעד היום לא הייתי זוכה לקבל את המגיע לי.



*התמונה להמחשה בלבד‬







via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://www.facebook.com/114473485253583/photos/a.451383548229240.102515.114473485253583/648226551878271/?type=1

on October 08, 2013 at 07:00AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה