בעקבות פרסום דוח פניות הציבור של הביטוח הלאומי, אשר חשף את התלונות כלפי סניפי הביטוח הלאומי ברחבי הארץ ואת פערי השירות בין הסניפים השונים, הגיבה לבנת פורן בשם המרכז למימוש זכויות רפואיות:
"בשנים האחרונות הביטוח עושה צעדים לצמצום הביורוקרטיה, אך צעדים אלו אינם מספיקים. כבר שנים אנחנו יודעים שישנם פערים גדולים בין הסניפים השונים של ביטוח לאומי בערים השונות. פנינו אל הביטוח הלאומי כבר מספר פעמים בבקשה לשיפור השירות בסניפים, ולצערי לא נראה כי פערים אלו מצטמצמים"
לקריאת הכתבה המלאה: http://goo.gl/93gCqS
via לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות's Facebook Wall http://ift.tt/10nvipt
on October 22, 2014 at 04:45PM
"בשנים האחרונות הביטוח עושה צעדים לצמצום הביורוקרטיה, אך צעדים אלו אינם מספיקים. כבר שנים אנחנו יודעים שישנם פערים גדולים בין הסניפים השונים של ביטוח לאומי בערים השונות. פנינו אל הביטוח הלאומי כבר מספר פעמים בבקשה לשיפור השירות בסניפים, ולצערי לא נראה כי פערים אלו מצטמצמים"
לקריאת הכתבה המלאה: http://goo.gl/93gCqS
via לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות's Facebook Wall http://ift.tt/10nvipt
on October 22, 2014 at 04:45PM
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה