לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות

יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

לכל אחד מהלקוחות שלנו יש סיפור אישי משלו. זהו הסיפור של שלומי ואבא שלה: תמיד חשב...

‫לכל אחד מהלקוחות שלנו יש סיפור אישי משלו. זהו הסיפור של שלומי ואבא שלה: תמיד חשבתי על אבא שלי כמישהו מקצועי שגאה בעבודה שלו ואני התגאיתי באהבה שלו למקצוע ובמיומנות שלו. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים במקצוע, יש מעט מאוד דברים שהוא לא יודע על התחום שלו.



במשך כל אותן שנים, אבא שלי נחשף לחומרים מסוכנים במסגרת העבודה אך מעולם לא חלה. למעשה, תמיד התגאיתי בחוסנו הגופני ובכך שיש לי אבא "בריא כמו שור", אך בשנים האחרונות, הוא התחיל לסבול מקוצר נשימה ההולך ומחמיר, אשר השפיע על כל תחומי החיים.



לאחר בדיקה רפואית, הוא אובחן כחולה אסתמה על רקע החשיפה הממושכת שלו לחומרים המסוכנים במקום עבודתו. אבא ניגש לסוגיה הזו כמו תמיד- במקצועיות, הבנו מיד שאנחנו זקוקים ליד מכוונת, תומכת ומסייעת. אבא תמיד אמר שאם מישהו חסר ניסיון היה נכנס למעבדה שלו ומתחיל לשחק עם החומרים, הוא עלול היה להזיק לעצמו. גם במקרה הזה, לא העזנו לקחת שום סיכון עם הזכויות הרפואיות שלו ופנינו ללבנת פורן.



בתום המאבק המשותף, הביטוח הלאומי הכיר בו כנכה בגין מחלת מקצוע, נתן לו מענק חד פעמי בגובה של כ-98,000 ₪ וקצבה חודשית של 6,500 ₪ לכל החיים. "תשאל אותי על התחום של אבא- הוא המומחה. תשאל על זכויות רפואיות- לבנת פורן"‬











via ‎לבנת פורן - המרכז למימוש זכויות רפואיות‎'s Facebook Wall http://ift.tt/1vN2mPr

on November 06, 2014 at 10:07AM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה